رنگ هاي سال 2016 كدامند؟


ام بی ای نیوز: رنگ آبي 15-3919 Serenity و صورتي 13-1520 Rose Quartz در واكنش به نياز مصرف كندگان به تمركز در دنياي پر هرج و مرج امروزي، به عنوان رنگ هاي سال شناخته شدند.

اين براي اولين بار است كه Pantone دو رنگ را به عنوان رنگ هاي سال معرفي مي كند.
اين دو رنگ، صلح و آرامش دروني را به تصوير مي كشند. رنگ هاي فوق نشان دهنده اطمينان و امنيت هستند.
تون ملايم اين رنگ صورتي، عشق و شور و رنگ آبي، آرامش را به بيننده منتقل مي كند.

به گفته مدير اجرايي موسسه رنگ Pantone، لئاتريس آيزمن، در بسياري از نقاط جهان ما نوعي ابهام جنسيتي در دنياي مد را مشاهده مي كنيم كه به نوبه خود بر روي رنگ هاي مورد استفاده در طراحي در ديگر نواحي جهان نيز تاثير گذاشته است.

رنگ هاي سال 2016 كدامند؟


اين رويكرد چند جانبه تر نسبت به رنگ با جنبش هاي اجتماعي به منظور دستيابي به برابري جنسيتي همزمان مي شود. بالا رفتن ميزان آرامش در افراد با استفاده از رنگ به عنوان شكلي از ابراز احساسات، نسلي را به وجود مي آورد كه در كنار توجه كمتر به قضاوت ديگران، به تبادل آزاد اطلاعات ديجيتال با يكديگر نيز مي پردازند. به اين ترتيب چشمان اشخاص به سوي روش هاي مختلف استفاده از رنگ باز شده است.

رنگ هاي سال 2016 كدامند؟


استفاده در حوزه طراحي گرافيك
به اعتقاد Pantone مصرف كنندگان به سوي تركيب رنگ ها جذب خواهند شد و سايه اي فريبنده براي بسته بندي مواد غذايي، نوشيدني ها، مواد آرايشي و لوازم تزئيني به وجود مي آيد.
استفاده از اين رنگ ها در بسته بندي به طور فزاينده اي با سبك زندگي امروزي گره خورده و رز كوارتز براي استفاده در انواع بسته بندي به طور طبيعي مناسب است.

رنگ هاي سال 2016 كدامند؟


استفاده در عرصه طراحي دكوراسيون داخلي
استفاده از اين دو رنگ در كنار هم نوعي حس آرامش و تمدد اعصاب را به ديگران منتقل مي كند. رنگ رز كوارتز در حالي بازتابي از محيط اطراف به حساب مي آيد كه رنگ آبي Serenity با ويژگي هاي برتر خود باعث اتصال طبيعي فضاهاي مختلف به يكديگر خواهد شد.
استفاده از اين دو رنگ در خريد وسايل و مبلمان منزل، احساس سلامت و خوشبختي را در همه نقاط خانه ايجاد مي كند.

رنگ هاي سال 2016 كدامند؟


رنگ هاي سال چگونه انتخاب مي شوند؟
موسسه رنگ Pantone قبل از تصميم گيري يك سري تحقيقات جهاني را انجام مي دهد. اين عوامل تاثيرگذار شامل صنعت تفريح و سرگرمي، فيلم ها و فيلم سازي، مجموعه سفرهاي هنري و هنرمندان جديد، مد، حوزه هاي مختلف طراحي، مقاصد گردشگري محبوب، سبك هاي زندگي نو، روش هاي بازي و شرايط اجتماعي و اقتصادي مي شوند.
ساير رسيدگي ها، فناوري هاي جديد، مواد، بافت ها و افكت هاي تاثيرگذار بر روي رنگ، پلت فرم هاي رسانه هاي اجتماعي و رويداد هاي ورزشي جهاني را در بر مي گيرند.

رنگ هاي سال 2016 كدامند؟

مترجم: مرضیه فروتن 

تماس با تکسا

  • ایران - مشهد-خیابان  هنرستان -حدفاصل هنرستان 31 و33 ساختمان باما 
  • 051-31937
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید سایت

امروز1
دیروز35
این هفته226
این ماه1162
مجموع195778

آی پی بازدیدکنندگان : 13.58.112.1
Unknown AppleWebKit Unknown Sat 27 Apr 2024 00:55
Scroll to top